Tuesday, July 17, 2007

Den perfeka lilla familjen

Igår var det ren cirkus här med pappan, jag menar det verkligen. Bråka så mycket på Gret, jag är ganska tuff när jag inte gillar något "Denna cirkusen har pågått sen länge" - sa pappan. "Jag trdde detta var ett hotel, ingen cirkus, så det är bara att lugna ner sig, ni har en väldigt bra fru och borde bete er bättre mot henne". Hade någon av er sagt det till er chef? Men jag är ganska duktig på att säga åt honom att lugna ner sig, jag menar Claudio är mamma's pojke, så det är henne jag ska hålla mig på god fot med ;) Men hon är faktiskt jättesnäll och trevlig (förutom när ho låter Steffi sätta upp mina foton med Claudio ovanfr hans säng).

en om igår var helvete så var det himmelriket idag. The perfect little family, lite småtjafs vid lunchen, men annars aslugnt, och de satt ganska länge ihop på kvällen vid stammbordet.

Stefano är dock jävligt lustig, jag träffar han ca 100 gånger om dagen, då han "råkar" springa på mig, fast har sagt åt honom att han ska passa sig för jag ska minsann ge igen för de där bilderna på Claudio's vägg.

Nä, nu slutar jag snart jobba, så deta blir mitt godnattinlägg till er :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: