Sunday, July 15, 2007

Det här börjar bli lite pinsamt *LoL*.

Sitter just nu i baren och jobbar, men lite folk så har lite tid att flumma här, snackar bl.a med Caroli. Gret (Claudio's mamma) sitter också här och en stammgäst, resten sitter ute.

Skickade jue bilderna på mig & honom till henne från Sunset-partyt igår, hon berättade i morse att hon fått de, sen var det inte mer med det. MEN nu för ca 5 minuter sen fick jag en chock. Hon säger "Ja, vet du vad Stefano (den yngre sonen) och jag gjorde idag? Vi printa ut alla fotona på dig och Claudio, sen har Stefano sat upp alla på Claudio's rum, ska bli kul när han kommer hem från Sardinien."
Jag trodde att ja skulle , jag tror jag kommer att , fy fan va pinsamt. Måste berätta för honom så fort han kommer innaför dörren här hemma, att det inte var min idé, och att jag tycker det är pinsamt..haha.. Shit jag skrattar, men det är fan inte kul... PIIINSAAMT och ja, jag tycker faktiskt att vissa saker är pinsamma.
Jag menar hans vägg är tapeterad med 10 foton på mig och honom?!?!

puSS, xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

hahahaha!!! vickan vickan

Vicky M said...

det är inte kul...hahaha