Monday, December 07, 2009

Sonja Rykiel and not only - underwear

Ja som sagt blev det en del shopping idag till mig själv. Att låta mig komma i närheten av underkläder är farligt, jag kan inte låta bli, jag har fått snille på underkläder, köpte jue en massa i Dubai från D&G, Robert Cavalli, Just Cavalli, Armani, Blu Marine etc. Och idag gick jag in på H&M för att kolla in Sonja Rykiel kollektionen och självklart kunde jag inte hålla mig, utan gick därifrån en tusenlapp fattigare (2 BH:ar, 5par trosor/string, 1 sovlinne). Har ni köpt något ur kollektionen? Jag måste säga att bh:arna sitter riktigt snyggt!

Inte räckte det, för inne på New Yorker fortsatte det (1 BH och 2 par string)... Blev även ett par jeansleggins, 3 toppar och ett par hotpants att springa runt hemma i.xoxo,
Vicky

No comments: