Thursday, December 17, 2009

Twilight New Moon

Nyinköpta koftan från Gina Tricot :)

Verkar vara en kaotisk dag helt enkelt. Vi var på bion klockan 17.55 (18.00 började filmen). En ny kille i kassan, så et var en massa strul med Studentbiljetter, biocheckar, poäng, byte av bioklubbort, godis, läsk osv..haha.. Tillsut kom vi in. Kallt var det, för de hade på air-condition (vilket de ej hade på Lucia Movie Night då det var ashett!).

Filmen då :) Jag måste säga att jag gillade den väldigt mycket. Att jag trdde att det skulle vara mycket mer Sci-Fi efter att ha sett alla snuttar. Den scenen som jag gillade minst var slagsmålet mellan Edward och Volturis (som man sett delar av från alla snuttar online). Tyckte att det var alldeles för mycket våld där. Såklart fanns det även fjortisar på bion. Som stönade när Jacob klädde av sig och en "Oj, jag missade det"..haha... Oc fnittrade när Edward och Bella hånglade.

Nu vill jag väldigt väldig väldigt gärna ha nästa del :D
Och NEJ, jag tänker inte läsa böckerna :D

Har ni sett filmerna? Vilken tycker ni är bättre? Jag kan helt ärligt inte väja, tycker båda är bra :)

xoxo,
Vicky

4 comments:

Anonymous said...

U mnie dopiero od dzisiaj w kinie puszczają New Moon. Dzisiaj właśnie idę zobaczyć. Pzdr.
ewelin

Vicky M said...

Baw sie dobrze. Film super :)

Anonymous said...

Zgadza się. Bardzo mi się podobał ten film. Cały czas coś się działo ;) Pozdrawiam.

karin said...

åh den andra filmen är ju fantastisk om man ska jämföra med ettan. mycket mycket bättre, rent manus mässigt.