Thursday, December 17, 2009

One christmas day

Fullt upp idag. Det är kaos på gatorna i Malmö. Inte plogade alls och en massa snö och slask. Vet inte om arbetarna strejkar or what?! Var typ omöjligt att få tag i en taxi i förmiddags när jag och min mams skulle iväg till Entré, men tillslut. Första gången jag satte å mig bälte i baksätet på en taxi, efter att vi kommit ut på motorvägen. KAOS. Snö, halt och slask. Bilarna körde i 40km/h och sladdade hit och dit.

Tillslut kom vi fram, jag ville bara ha en chai-latte, men surprice ingen Espresso House, så jag köpte en på Barissta och den var skitäcklig!

Blev inte så mycket shopping. Blev besviken på MQ's kollektion, typ bara Bondelid-kollektionen som jag gillade. Köpte bara en kofta på Gina Tricot, glittriga leggins, en kavaj och en partykofta på New Yorker och Matrix So Silver schampoo.

"Snabbt" hem och sedan iväg och plocka upp Kaytan då vi skulle se Twilight New Moon idag (mer i nästa inlägg).

Dagen's clothing då:

Leggins+Topp: ZOUL, Skor: Don Donna, Tröja: Riley, Halsduk: Burberry Prosum, Diadem: H&M

xoxo,
Vicky

No comments: