Friday, December 18, 2009

Karro & Moi

Ja, fast det var allt så ar jag och Karro haft en mysig dag på stan :) Först lunchade vi på Graffiti. Bakad potatis med skagenröra för min del. Sedan fortsatte vi att strö runt lite, in på Gracy's, käkade mini-donouts sedan in på HansaGallerinan. Karro köpte lite julklappar innan vi gick in på Systemet där det blev ännu en flaska av världen's godaste glögg: Dufvekrook's Xmas Delight, seda även mina favvociders XideXmas med glitter :D

En chai-latte to go från Espresso House och vi tog ännu en överfull buss till Mobilia. Skorna jag ville ha fanns inte i min storlek inne på Skorett :(

Kom äntligen på vad min mamma ska få i julklapp :D Måste bara hitta det också ;)
Min mamma är förövrigt i vanliga fall typ omöjlig att handla julklapp till :/

xoxo,
Vicky

No comments: