Sunday, December 20, 2009

Secret stuff going on ;)

Kom hem för ett tag sedan från min hemliga fika med Linda :) Vi håller på med en grej, en riktigt rolig grej och den kommer att ha något att gör med typ Malmö och alla er i Skåne :) Men n får hålla er lite innan vi berättar :P

Min kamera dog i samband med att jag tog min outfit bild, så kunde inte fota heller :( Vädret är fortfarande katastrof, det snöar och snöar och det är hemskt att köra i all snö, SPECIELLT på motorvägen. Fattar fortfarande inte varför de ej plogar :/ Någon som vet?!


Daily Outfit:
Jacka: Canada Goose Chilliwack

Kofta: Peak Performance (fick av min mams när jag kom till Sverige)
Topp: New Yorker

Leggins: New Yorer
Skor: UGG Australia Classic Tall

Nu ska jag kolla på Anna Anka's Jul :) Någon mer?

xoxo,
Vicky

No comments: