Saturday, December 26, 2009

Juldagen's OUTTING :)

GLÖM EJ JULTÄVLINGEN
Vi började med lite snurr. Pitten väntade på Gustav, men jag trodde hon redan var på Friday's, så jag letade som ett pucko, och tillslut ringde jag..haha.. Men vi hittade varandra och ett bord tillslut och kunde beställa deras lovely drinkar :P Appeltini, Mojito Big Apple, Frozen Strawberry Daiquiri, Mudslide :) Emma dök också upp :)


Vi bestämnde oss för att ta en taxi till Båten. Värsta kön...Bara gästlistan som släpps in. Tillslut blev det helt stopp, inte ens listan skulle få komma in, så vi tog åter en taxi bort till Étage. Där stod vi väl och trängdes en 20 minuter innan vi kom in.'

Allt var öppet, lite nostalgi feeling med P2-drinkar och en del gamla ansikten (eller folk man haft ihop det med, you choose ;P). En kille (inga namn nämnda) var ganska rolig, så klart var han riktigt fin, för jag ar bara ihop det med riktigt fina killar, man har jue bra smak ;) Typ vi råkade hamna bredvid honom och hans kompisar på stora dansgolvet, så bara tar han tag i sin kompis och "hon hon" Ja, jag hörde inte riktigt men an pekade och log och hade sig, men Pitten såg någon fd klasskompis som hon absolut inte ville träffa, så det hela resulterade att jag snabbt fick springa efter henne, vilket kanske såg ut som om jag sprang ifrån killen..haha...

Min fot började kännas ganska mycket, så Pitten och Emma gick till bussen, medan jag och Kayt begav oss till MAX. Kaytan bestämde sig dock tillslut att hon inte orkade stå i kö för mat..haha.. Jag försökte beställa en taxi, men det kändes nästan so omöjligt, tillslut gick det iaf.

Var hemma strax innan 5.



Var ni ute igår?

xoxo,
Vicky

1 comment:

Sidney The Singer said...

Va glammig å fin du va gumman :)