Wednesday, December 23, 2009

Got my Playstation 2

Körde iväg med papsen för att hämta en av mina julklappar. Playstation 2 + spel + Sing Star + Guitarr Hero :D Jag älskar Sing Star. Ska ha en Sing Star-kväll med tjejerna efter jul hade vi tänkt :D Guitarr Hero är jag doc inget fan av... :/ Jag är inte så intrumental av mig, hatade typ att behöva spela något när man hade musik i skolan osv. Tyckte bara om att sjunga :P

Detta hade jag på mig idag:

Jeans: Diesel, Tröja: Peak Peformance, Topp: AmisuJacka: ZARA, Väska: New Yorker, Stövlar: UGG
xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Thanks a bunch for sharing this with all of us you really recognise
what you're speaking about! Bookmarked. Kindly also seek advice from my website =).
We will have a hyperlink trade contract among us

Have a look at my page ... ps4 magazin (ashleightuttle.blogmonster.de)