Sunday, December 20, 2009

Sunday chillin'

Kollar på bakhopping just nu. Jag gillar inte dagen's tävling och tycker återigen att juryn tog fel beslut gällande balken. Gregor såg helt förstörd ut efter Romören's hopp och jag förstår att han hade second thougts gällande sitt hopp, vilket resulterade i att han försenade det. Men bättre ett kortare hopp (han ligger ändå 6:a efter första omgången) än att han riskerar in hälsa (ännu en gång), om en vecka är det jue backhopparveckan, i februari OS, hela WC-säsongen och Skidflygnings-VM, så en tävling är jue inte lönt att skada sig på, men surt är det iaf. Ja ja ja..jag vet jag tar alltid Gregor's sida, men det beror kanske på att "han" har rätt.

Efter att tävlingen är slut, så ska jag iväg och fika med Linda. Vi har lite hemliga stuff att diskutera ;)

xoxo,
Vicky

3 comments:

Tasja said...

Dom får ju skylla sig själva, det var ju dom som satte stopp för de nya reglerna och gjorde så chansen att själv välja gate försvann..........så kan det gå....

Miss Diana said...

haha ja faktiskt jag får lite panik och abstinens när jag inte får blogga. Jag saknar min blogg och internet överhuvudtaget. =)

Jag fick den lila tröjan (polon). =) Jätte fin.

Vicky M said...

spelar jue ingen roll. reglerna 'r som de är och hans säkerhet ska jue fan komma först, vare sig de var emot reglerna eller ej :/