Friday, December 25, 2009

Polarexpressen eller Narnia?


Såg Polarexpressen (The Polar Express) igår. Sagan var väl helt OK. Lite långdragen och tråkig handling, och jag tyckte att figurerna var lite spooky i början och fick mig att tänka på den onda dockan, men jag vande mig efter ett tag ;)

Om en dryg halvtimme så visar
tv4 Narnia: Häxan & Lejonet. Den tänkte jag ge en chans. Var jue helt anti den när den gick på bio för något år sedan. Känns inte som min typ av film, precis som Sagan om Ringen, var super anti mot den också, sedan såg jag den tillslut och jag tyckte och TYCKER att den är skitdålig.

Runt 22. ska jag dock träffa upp Pitten, Kayt och eventuellt några till på Friday's för lite drinkar och sedan utgång. Båten eller Étage ser det ut att bli just nu :)


Vad gör ni på Juldagen?


xoxo,
Vicky

No comments: