Friday, December 10, 2010

11:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till klockan 23.oo kan man tävla om dagens pris. Klockan 23.00 utses en vinnare. Sedan är det dags för en ny lucka att öppnas. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin Follow Vickys Blogg

Bilbarnstolar "bäst i test" från BeSafe hos Pappaprylar.se

Lucka nummer 11 sponsras med ett presentkort till ett värde av 250kr av Pappaprylar.se

För att vara med väljer ni ut en pryl ni tycker är cool på hemsidan och skriver en kommentar här :) För en extra lott bloggar ni om tävlingen (inget tvång).

Lycka till!

Vinnaren utses klockan 23 och kommer finnas HÄR
->GRATTIS MORFEN!

xoxo,
Vicky

22 comments:

Anonymous said...

Vicky, co myślisz o nie najlepszej formie GS? Masz na ten temat jakąś teorię, czy raczej Cię to nie obchodzi?

Unknown said...

jag vill vara med=)det fanns ju massor;)barbapapas nattlampa var ju såå söt o den där medtagbara babystolen var ju kanon=)

lakritzflicka@hotmail.com

care69 said...

Jag är med!
Jag gillar:
http://www.pappaprylar.se/hippychick-bedprotector-madrasskydd?zenid=79f6dd2dbc2a71abd48d0764dded3860
förmodligen fastnade jag för denna "oglamorösa" produkt just för att vi är inne i den perioden när det behövs ett gäng så´na.

care69(at)live.se

Josefine said...

Den gula barnmatspressen fr0stskadad@hotmail.com

Josefine said...

Den gula barnmatspressen fr0stskadad@hotmail.com

emelie med elliott o bebis i magen (fortfarande) said...

favoriten är förmodligen världens bästa pappa t-shirten =) skulle passa sambon bra..hihi!

har länkat här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/11-december-presentkort-fran-pappaprylar-hos.html#comment


emjo_83@hotmail.com

liselotte said...

Hej! Jag tycker The wean Machine verkar bra, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/p-kort-11-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Pania said...

sv: du har säkert en jättebra kalender, men tyvärr är din blogg alldeles för grisig för att man ska orka läsa

Linda Olsson said...

Tack för tipset, såklart att jag vill vara med! :D
Jag älskar deras fantastiska barntapeter! :)
Jag har länkat här för en extra lott;
http://mrslindaolsson.blogg.se/2010/december/tavlar-2.html

Kram
linda.olsson@hotmail.com

Vivvi, Roger och Sam said...

Jag är gärna med. Jag tycket om BiBaBad lättvikt, badkar. Vi har tyvärr inget badkar och min son som är 8 månader bara ääääääääälskar att bada, o jag tycker baljan börjar bli för liten.
Jag länkar även din tävling på min blogg : www.mittochdittmirakel.blogspot.com
vivvi_83@hotmail.com

Cecilia said...

Det fanns massor av bra, fian och finurliga saker. Decent Jojo, t-shirt tycker jag var fasligt cool!
trasselsudden_(at)hotmail(punkt)com

JoHaNNa said...

jag är med :I min favoo är helt klart Gipsavgjutning Trippel, BMP. så kul att spara barnens fot och hand avtryck i år efter år...

Sandra - mamma till Molly said...

Jag är gärna med!

Jag gillar Kalikå Trumman http://www.pappaprylar.se/kalika-trumma.

+ Har länkat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/250kr-hos-pappaprylar-1012.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Liz said...

Härlig tävling ! Om jag vart den lycklige vinnaren så skulle de 300 kronorna bli perfekt som en början till en sparkcykel till min systers styvdotters barn Rasmus, Rasse som han kallas. Han är en riktigt sprallig kille och skulle älska att få fara fram på en sån här, säkert till sin mors fasa :)
Men jag får nog köpa hjälm och knäskydd åxå.

Kram från Liz

chiclady@live.se

Morfen said...

Hej och tack för tipset! :)
Ewan the sheep - nattlampan som är ett gosedjur, den gillar jag skarpt. :)

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma said...

Jag vill absolut vara med och totalälskar barbapapas nattlampa som vi klickar hem direkt om vi vinner :) Håller tummar och tår nu!
jagematilda@hotmail.com

GO said...

Jag tycker att Walltastic-tapeten var det klart coolaste i pappaprylars webbshop! Superhäftigt! gloria780605(a)hotmail.com

malin_rautila@hotmail.com said...

Jag är med såklart! Fastnade för t-shirten "Förmodligen världens bästa pappa"

Har en sliten småbarnsfarsa hemma som ägnar dagarna åt lek med lego, han förtjänar denna t-shirt för att boosta sitt ego"
Håller tummarna!
Malin,

Lillan said...

jag vill gärna vinna. perfekt att ge i julklapp till sambon som nyss blivit pappa. tror nog han skulle handla sig en tuff skötväska för priset. men min favorit är denna gipsavgjutning: http://www.pappaprylar.se/myfirst-art-exclusive-3d-gipsavgjutning

vill gärna göra sån på dottern innan hon blir för stor.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/december/presentkort-pappaprylar.html

ha en fortsatt trevlig helg!

Lotta said...

Jag är gärna med o tävlar!
Tyckte denna var skithäftig:
William, barnsäng komplett i 6 steg
Önskar mig en sån nu av Tomten ;)
Till nyår kommer mitt åttonde barn o nån säng har vi inte skaffat ännu... ;)

Ha det bra.

lottasundin6@hotmail.com

En pojkmammas vardag said...

Jag är självklart med!
Det finns en massa jag gillar där inne. Bland annat "The Wean Machine, barnmatspress" som skulle passa perfekt nu när bebisen ska börja äta. Men också "Kalikå barngitarr", en sån i julklapp till lillgrabben skulle vara super :)

Mail: elinteg@hotmail.com
Håller tummarna nu!

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender said...

Jag vill vara med och tävla!
Favoriten är helt klart BiBaBad Flexi!

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/vicky-11-december.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se