Friday, December 10, 2010

Lucka 10 - Adventskalendern 2010

Då bloggen legat nere en del under dagen, så kör vi Upplevelse.com under en dag till :)

10:e december
och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till klockan 23.oo kan man tävla om dagens pris. Klockan 23.00 utses en vinnare. Sedan är det dags för en ny lucka att öppnas. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin Follow Vickys Blogg

I Lucka nummer 10 tävlar ni om ett presentkort hos Upplevelse.com till ett värde av 300 kr.

Unna dig själv en härlig upplevelse eller varför inte ge till någon du tycker om som julklapp?

Upplevelse.com erbjuder upplevelser som supersportbil, chokladmassage, parfymprovning, chokladprovning, spökvandring m.m.

För att vara med och tävla ska du göra följande:

Blogga om tävlingen och om vilken/vilka upplevelse-/r du skulle tycka var häftiga att utföra. Länka in till dina favoritupplevelser!

En Extra Lott: Besök Upplevelse.com’s facebook och gilla deras facebooksida.

Lycka till!

Vinnaren utses klockan 23 och kommer finnas HÄR -> GRATTIS TOVIS!
xoxo,
Vicky

9 comments:

Johanna S said...

Hejsan!
Är ju redan med, så jag behöver inte göra något nu eller vadå? :S
Ha det gott!

Sandra - mamma till Molly said...

Jag deltog i lucka 9, antar att det räcker för att anmäla sig? Eller ska jag skriva ett till här? /Sandra

caroline rådahl said...

hej

jag deltog igår så eftersom det är samma tävling så behöver jag väl inte lägga ett nytt inlägg :)?
vore helt suveränt att vinna denna då det faktiskt är min födelsedag idag :D

håller tummarna

caroline_radahl@hotmail.com

Vicky M said...

hej!

bidgragen från igår gäller :)

Lillan said...

tack för tipset. självklart vill jag vara med och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/december/presentkort-upplevelse.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg!

evamar said...

Oj, det var ju nästan tur eftersom jag missade gårdagens tävling. Om jag skulle vinna skulle jag lägga till det som fattas för en härlig chokladprovning, eller några kronor till för en vinprovning.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-10-hos-vicky-1012-kl-23.html

Gillar dem på FB (Anna Karlsson)

info@annakarlsson.se

Har länkat till favoritupplevelsen på bloggen (spökvandring för två)

Anonymous said...

Jag är med och tävlar.

kristin352@hotmail.com

Vicky M said...

Grattis Tovis!