Thursday, December 23, 2010

Another lovely day ♥

Mötte upp Pitten först (eller tog mig fram i snön till bilen och gasade för att komma ut), eller hämtade upp henne på Södervärn. Vi lunchade på Espresso House och snackade en massa ♥ Sedan blev det minimal shopping (daddy´s xmas present from my mum...hehe..). lite julgransljus och småkulor Sedan droig jag till Mobilia för att köpa lite mat för julen. Tog typ 30 min att hitta en parkeringsplats, ÖVERFULLT. Systemet gick iaf fort ;)

Tog de sista 5 flaskorna av Dufvenkrooks choklad glögg (the best one, dricker första flaskan nu...hahaha...). Jag menar det är jue lillejulafton ;) Sen blev det vanlig vinglögg och Tequila Rose Köpte även Måns Zelmerlöw´s christmas songs, lyssnar på den nu. En soft skiva, men inte superbra. Mariah Carey´s är den bästa :)


Sen drog jag tillbaka till Hansa för att möta upp sötaste Lollo


Och nu är jag hemma. Ska chilla lite me Måns och glöggen, sedan ska jag klä granen.
xoxo,
Vicky

No comments: