Wednesday, December 01, 2010

Lets have some romance

I dagens adventskalender lucka handlade det om romantik. Fick in en hel del romantiska tips, tänkte "highlighta" några här.
Blogger Anna said...

Hej! Jag hade önskat mig att min man skulle skriva ett brev till mig där han verkligen öppnade sig och skrev om sina känslor. I brevet kunde han skriva om hans favoritminnen från våran tid tillsammans och vad han minns bäst. Brevet kunde han sen läsa upp för mig när vi sitter på en vacker strand helt ensamma.


Anonymous salam said...

Min flickvän är inte romantisk överhuvudtaget, det är jag som försöker hitta på saker så min dröm är at hon är romantisk för en dag.
Om jag fick önska så skulle hon ta hos på en luftbalongsfärd med champagne. Uppe i luften skulle vi hålla om varandra och kyssas.


Anonymous Anonymous said...

Jag önskar att han skulle fixa en skattjakt! Ett brev på huvudkudden med den första ledtråden och sen skulle jag tvingas tänka till vad han menar med de olika gåtorna, kanske t.o.m köra längre sträckor för att komma till nästa ledtråd. Helst skulle skattjakten få pågå hela dagen och vara finurligt gjord och leda mig till olika platser som är bekanta för oss som par. Priset behöver inte vara så speciellt bara jakten varit spännande och genomtänkt :)

En slumpmässig vinnare blev dragen. Vann du? Vid midnatt öppnar jag nästa lucka, så alla har en ny chans att delta HÄR.

So lets make some (bad) romance ;)

xoxo,
Vicky

No comments: