Tuesday, December 09, 2014

Adventstävling: IOAKU zen amulet 100

Då var det äntligen söndag och nu ska en av mina fantastiska läsare få chansen att äga ett IOAKU-smycke som min vän Fanny Ek designar. Då jag redan ägen en amulet, så tänkte jag att då kan jag faktiskt lotta ut den andra som jag fått, så kan någon av er få vara glad över ett fantastiskt piece of jewelery.

N kan vinna en IOAKU zen amulet 100 i guld med vit sten (värde 600kr). Så här står det i shoppen om zen-amuletterna:

Even the most simple shape can express a compelling statement of power. Zen means being aware of your oneness with the world and everything in it. Made in alloy and layers of real metal plating for optimum durability. Nickel and Cadmium free.

För att vinna skirver ni en kommentar om varför du ska få äga den, för en extra lott bloggar ni eller instagram/facebook om tävlingen (print screen och skicka till vicktoria@lillatorg.nu)





Tävlingen avslutas Söndagen den 14:e December kl. 23.00

xoxo,

Vicky

No comments: