Sunday, December 14, 2014

All I want for Christmas!

På senaste år har jag gått och blivit dålig på det här med julklappar. Det vill säga, jag har typ inget som jag önskar mig (dagens ilands problem, jag vet), speciellt om det är kompisar som frågar mig. Vill jag ha något så är det oftast saker som kostar en del, d.v.s. saker som bara mina föräldrar kan köpa (om ens det).

I och med att jag har en egen lägenhet, så känns det kanske som om jag borde önska mig mer saker, men ikke. Beror kanske på att jag vill ha det väldigt cleant hemma, rensar ju hela tiden hemma och försöker göra mig att med saker. Något som dock alltid funkar är saker från märket Lexington. Älskar Lexington, allt från porslin, sängöverkast, kuddfodral, handdukar och kläder. Köper någon Lexington så blir det alltid fel. Vill alltid öka på min kollektion och har aldrig träffat någon som blivit besviken på något från de.

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: