Monday, December 22, 2014

Få ett fantastiskt lyster i ansiktet

Unnade jag mig en anisktsbehandling hos Ganime Skincare Center med AHA-syra (går ju och vaxar mig där också ni får 10% rabatt om ni nämner att ni kommer från mig). Kände att min hy inte har varit den bästa på senaste tiden så jag bokade in en grundlig rengöring såhär inför jul och nyår för att känna mig lite fräschare och piggare i hyn. Jag vet att man hör en massa om AHA överallt nu, men också att många inte vet så mycket om det egentligen.
AHA syran som Ganime använder är framställt av glykolsyra och den är den minsta AHA syran som finns. Ganime använder sig av det svenska märket Gilda som är helt ekologist och naturligt. Ansiktsbehandlingen vi gjorde är en djupverkande ansiktsbehandling som verkar för att öka cellförnyelsen i huden, öka fukten och spänsten, samt reducera rynkor, fina linjer, orenheter och acne, och dessutom ökar den syresättningen i huden och på det sättet har en blekande effekt på pigment/solfläckar (har tyvärr fått lite solfläckar i pannan efter denna sommaren…).

För ett optimalt resultat ska man gärna gå på en kur, men redan efter första första AHA behandlingen kan man se ett väldigt fint lyster i ansiktet (kolla bara bilderna från Oleary’s direkt efter och jag har inget smink på). Som sagt är en kur bästa sättet att göra, jag körde en djuprengöring med portömning idag inför det nya året och tänker gå tillbaka och köpa en kur efter nyår.

Något som är superskönt är också ansiktsmassagen som gör att serumet går in bättre i huden, vilket såklart ger en bättre effekt. Behandlingen får ni till ett superpris för endast 425kr när ni säger att ni kommer från mig(ordpris 575kr) och vill ni spara ännu mer pengar (ekonomiska lilla jag här) så gör som jag och köp ett presentkort med 20% rabatt, dvs för t.ex. 500 betalar ni endast 400kr som jul och nyårserbjudande.

Behandlingen jag gjorde  passar lika bra på män som på kvinnor, sp en bra julklapp kanske? :)

IMG_20141215_155101 IMG_20141215_155115 IMG_20141215_163808 IMG_20141215_163854 IMG_20141215_163906 IMG_20141215_165824IMG_20141215_192841
Ganime,

Östra Förstadsgatan 13, 21311, Malmö( i Salong Reborn)

Tel. 072-940 51 70
info@skincarecenter.se
x,


Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: