Tuesday, December 09, 2014

Drömbadrum or what?!

Vi har alla våra drömmar, drömmar om hur våra lyxhus, drömhus, lägenheter etc ska se ut. Badrummet är en viktig del i detta. Jag har alltid drömt om ettmegabadrum, med flera handfat, super stora speglar, med en sitt schäslong i mitten, ja helt enkelt ett eget "litet" rum som man vill hänga i 'a la Hollywood style. Helst av allt så skulle jag vilja ha ett enormt badrum i svart, ja jag vet det låter galet, men jag tycker det är något mysitiskt över den svara färgen, speciellt på en plats dr man kanske snarare tänker sig ljusa färger. Jag drömmer alltid stort, jag tycker att man ska drömma stort för annars kommer man ingenstans i livet, man kommer inte ens i närheten av det man verkligen vill uppnå och få. Så när ni planerar era nya badrum, dröm stort!

Nedan ser ni några inspirationsbilder på hur lyx kan se ut:
tv i jaccuzzin, inte illa va? 
jaccuzzi i ett större format, med ett vattenfall
 och varför nöja sig med bara en jaccuzi när man kan ha en hel pool i badrummet?

någon som hade sagt nej? ;)
x,
Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: