Thursday, December 18, 2014

Skönhetsshopping

Ni vet hur det är, när någon av dina sminkprodukter börjar ta slut, så är det ganska säkert att nästa också kommer ta slut ganska snart. Vet inte varför det är så att allt går i ett. Nu var det iaf dags för mig att köpa min favorit mineral foundation från Elizabeth Arden Pure Finish i puderform (använder typ aldrig flytande foundation, tycker det är alldeles för tungt för min hy) NordicFeel har ett fantastiskt erbjudande nu, typ halv priset mot i butik, så det slog jag till på. Om ni undrar vilken flytande foundation jag använder när jag väl använder foundation så är det Dior’s.

Och ni som känner mig vet att jag har svårt att hålla mig till att bara shoppa en sak, så jag slog även till på det bästa silverschampoot som finns Matrix So Silver, TIGI Masterpiece Duo (bästa hårspray:en out there) Ja, vissa av er kan tycka att det är slöseri med pengar. Men för en stor + en resestorlek tog de bara 99kr just nu, så det är typ superbilligt med tanke på att bara den stora hårsprayen i vanliga fall kostar runt 200kr.
Sen blev det ett shatter nagellack från OPI.

x,
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/

No comments: