Friday, December 26, 2014

Varför ska jag alltid göra samma sak?!?!

Jag vet inte vad det är med mig, men år efter år lyckas jag göra en klassiker när jag reser. Nämligen att glömma min make-up bag hemma.
Första gången jag minns var när vi skulle fira ett av nyårsaftnarna som Daniel Zetterman fixade i Helsingborg, då var sminkbagen hemma när vi hade checkat in på Marina Plaza…jo jag hade åkt hem och hämtat om jag inte redan hade börjat dricka skumpa med Malin.
Sedan glämde jag make-up bagen hemma när jag skulle flyga iväg till någon världs cup i backhoppning…
Förra året så glömde jag min sminkbag kvar i Rio de Janeiro när jag skulle flyga tillbaka till Sverige över jul.
Och så nu, jul och jag glömmer hela sminkväskan i Sverige… Lagom glad när jag upptäckte det här i Polen. Det enda jag har med mig är en nytt mineralpuder från Elizabeth Arden då jag slängde ner den nya förpackningen i resväskan.
Så igår var jag iväg och köpte en high lighter från Inglot, ville köpa bronzing powder från NARS Sephora, men de hade inte det märket här :/
När jag skriver till killen typ, förtvivlad “vet du vad jag gjorde?!?! jag glömde hela min make-up bag hemma” Fin som han är svarar han istället för att tycka synd om mig “you don´t need any makeup” . ja, jag vet, han är fin, och det bästa är att han inte bara säger det för att sk göra mig glad, han tycker helt enkelt det.IMG_20141220_114324
x,



Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: