Friday, December 12, 2014

Det här med att ta körkort

Ja, det var längesedan jag gjorde det, men tro det eller ej så har min bf inget körkort. Dels för att han typ aldrig har behövt det, det är väl lätt så när man bor och jobbar mitt i centrum av en stad och aldrig behöver ta sig någonstans långt med bil utan de gånger det behövs tar man taxi.

Men i Malmö kommer han behöva bil (nä, jag kommer inte vara någon privatchaufför hela tiden ;P). Köra kan han, men körkortsteorin blir väl lite klurigare. Superbra nu att han inte behöver gå till någonkörskola utan kan öva online. På Körkortskolan.se finns över 1000 frågor så att man klarar sitt teoriprov och så slipper man ju den urtråkigamkörkortsboken. Jag läste 30 sidor i den när jag köpte den, totl waste of money, nä vi lever i ett online-samhälle så då är det mycket lättare och bekvämare att öva online och i tester som är utformade precis som det man får när man väl kommer till teoriprovet.
x

Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.lillatorg.nu
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska      

No comments: