Sunday, December 09, 2007

Önskelista

Snart är det jul, idag skickade jag iväg en ganska lång lista till mina föräldrar på vad jag vill att de ska ha med sig från Sverige till jul. självklart innebar listan en del livsmedel som t.ex. Flora (margarinet ni vet). hur sjukt låter inte det? Jag vet! men jag är väldigt kräsen vad det gäller mat, och det enda smöret/margarinet jag äter är just Flora (vilket jag inte haft sen i sommras här i Österrike, så det innebär att sen i sommras har jag inte käkat bröd här...ärligt, det enda i brödväg jag ätit är färdigköpta mozzarella/tomat baguetter, färsa såklart, dessa r dock med cottage cheese och inget margarin)

Men iaf, nu skiter vi i margarinet, gällde min önskelista jue.
  • Armani Code
  • Gucci II
  • Paris Hilton (första parfymen)
  • Nicole Richie - Truth About Diamonds
  • One of a Kind armandet - Don't Look Back
  • Sex and the city - moviebox
  • Lampa som väcker en med naturligt ljus
  • IPOD Shuffle
  • IKEA Presentkort (österrikiskt dvs HÄR)
  • Presentkort överhuvudtaget är nice, då kan man köpa vad man vill :P
  • Fast vad jag mest av mig önskar mig, kan ingen ge mig... som present asså ;)

så iväg med er till affärerna nu ;)
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Var den där till dina parents eller tips till alla? Och hur gör du för att inte få dubbelt och tredubbelt av allt då? ;)

Behöver tiiiiips ju!!

PS: Synd jag inte kan fixa det sista på listan. Annars hade jag gjort det. Fast förvirrade jag har nog inte riiiiiktigt fått klart för mig helt precis vad Objeket är än.....

Vicky M said...

HEHE...ja du det är en over-all önskelista..hehe...skulle man fp dubbelt av någon så är jue iaf det mesta förbrukningsvaror..hihi... Sen har vissa egna idéer på presenter :D

ja det därmed Objektet är svårt *LoL*.