Tuesday, December 04, 2007

Sometimes embarassing things happens

Nu ska jag berätta. Vi skulle tanka en bit utanför Turin. Jag tankar och ska gå in och betala. En ganska snygg kille bakom kassan (inte för det egentligen spelade någon roll). Så säger han summan till mig, jag ska plocka upp min plånbok, så stödjer typ väskan mot disken, tar upp plånboken och samtidigt flyger en kondom upp på disken, mitt framför honom...haha... jag kollar ner i väskan stoppar ner det som flög upp (självklart utan att kolla upp på killen och utan att röra en min), plockar upp pengarna och betalar. När jag ska gå k0llar jag upp på killen, han bara värsta megaleendet, syndes så jävla tydligt att han knappt kunde hålla sig för skratt, inte jag heller för den delen, så fort jag kom ut ur butiken började jag gapflabba, Karo fattade ingenting när jag återvände till bilen...haha..

någon som varit med om något liknande? (Ja, Malin jag vet att du säkert vatt med om en massa sådant, jag känner dig ;P)

puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Tasja said...

hahahahaha fan va kul! Och nej inte lyckats med just det där faktiskt!

Malin said...

hahaha varför näms jag alltid i sånna här sammanhang.Jag som inte ens vet vad en kondom är ;)

Vicky M said...

mm..vi vet malin, du har inte tid sådan när du satt igång..hrhrhr :***

Malin said...

hahaha eller jag vet visst vad en kondom är jag fick ju ge två st till en person förut;)

Vicky M said...

hahahahahahahahha..no comment ;P men ikke var det till mig =D

Malin said...

haha inte?;P

Vicky M said...

nä :d :D