Friday, March 07, 2008

change of mind

Skulle då stanna hemma idag, skriva klart Mario-intervjun, förbereda för en annan intervju, städa, slänga in en tvättmaskin till... Efter backhoppningen (har jag berättat att Schlieri vann? :P) har jag dock hunnit med följande:
  • Kollat på 2program på MTV, vet inte ens vad de heter
  • Snackat i mobilen med mina parents...2 gånger
  • Bokat flyg Köpenhamn-Innsbruck
  • Snackat i mobilen med Aga
  • Ätit en Modifast-shake
  • Småsnackat med folk på MSN, Jossan, Aga, Aline, Kasia M
  • Bokat ännu en flygbiljet, Wien-Köpenhamn
  • SMS:at
  • Bestämt utgång
  • Fixat mig iordning för utgång

Så nu bär det av till Irish Pub, eller först lite fördricka hos Carina :P hmm..har små funderingar på om jag stöter på Blondie ikväll...inte helt säker på att jag vill...ärligt. Blir dock ingen lååång natt, har ett viktigt möte imorgon kl. 14 och då måste jag vara fresh, really...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Om du stannade hemma och skrev om honom istället för gå ut och träffa honom skulle du bli klar ;) fast jag skulle oxå hellre träffa honom :)