Wednesday, March 26, 2008

Woke up in the middle of the night

Blev irriterad när jag sov, eller skulle sova, av att det helt plötsligt blev mega ljust i rummet, som om någon ute på gatan tänt någon gatlykta rakt in i mitt rum. Så yrvaken som jag var skuttade jag upp i sängen (tur att jag inte ramlade ner, då jag ordagrant stod upp i sängen) och fick en chock när jag såg vad som hände utanför -> En JÄVLA massa snö! Blev så paff att jag bara var tvungen att dokumentera detta för bloggen och er mina kära ;) Kollade t.o.m på klockan för att ni skulle få precis information, men hur mycket den var har jag glömt *sorry*. Tror dock den var ca 3 på morgonen.

I morse var iaf gatorna svarta, men ligger snö på gräsytor och så :/ Ni får ursäkta bildkvalitéen, men som sagt jag är yrvaken och i chocktillstånd ;)

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Malin said...

Haha min första tanke var att: fy fan vad lika utsikter du har från ditt fönster.Sen kom jag på att du var i malmö haha..

Vicky M said...

hahahahahahahahha..bra där malin :P tänkte först att du skulle säga "fy fan vad risig du ser ut" :P

Malin said...

haha nej nej.tyckte bilden var bra:)

Malin said...

eller tycker kanske man ska skriva:)

Vicky M said...

hahah :P tack :)