Friday, March 07, 2008

Sweden here I come!

Direkt efter Planica bär det av. Har iofs bara bokat tillbakaflyget, för måste snacka med Aga ikväll först. Hem flyger jag Köpenhamn-Innsbruck med mellanlandning i Wien den 1:a april. Flygresan dit då antingen den 18:e eller 19:e mars. Jossan och Tad ska jue bo hos mig i Innsbruck, men jag åker kanske till Wien direkt från Planica. No worries dock folk, ni får bilen och hemnycklar :P

Flyg från Innsbruck via Wien till CPH finns nämligen inte förrän 1 april, därför måste jag flyga direkt från Wien. Jossan och Tad skulle då få gosa själva hemma hos mig i en natt :P

Alltså Sweden 18:e mars till 1:a april.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Ehh vi ska HITTA dit också. Och till flygplatsen...hahahaha. Men okej du har GPS så det ska väl gå kanske. Vi är ju i alla fall i ett tysktalande land så jag kan göra mig förstådd hyfsat.

Vicky M said...

hahah..ja min GPS hjälper er och till flygplatsen går det buss utanför min dörr eller så är det en taxiresa på 5 minuter :)

pusssss