Monday, March 10, 2008

Åter dags för en lista people :)

Någon hade skickat den till Anna Hibbs, och Anna hade publicerat den, det gör även jag :)

Favorit filmer: Moulin Rouge, Dirty Dancing, Grease, En riddare's historia, 10 orsaker att hata dig
Favorit färger: Rosa såklart, och blått :)

Favorit band: Westlife, om det nu ska vara band. Sugababes gillar jag också :)
Favorit designe
rs: Zac Posen, gör lovely klänningar. Annars Dior, eller mer exakt Marc Jacobs.

Favorit ämne: I skolan var det matte och syslöjd
Favorit modeller: Daria Werbowy och Heidi Klum, Gisele Bündchen har dock en LOVELY body.


Favorit stilikoner: Nicole Richie

Favorit tidningar: ELLE, sen Cosmopolitan när man är ute och reser
Favorit affärer: Gina Tricot, MQ, Humanic
Favorit café: Coffee Heaven, älskar deras Strawberry X-treme frozen smoothie
Favorit resmål: Värme, har faktiskt inget direkt favoritresemål dit jag vill hela tiden. Gillar dock USA och London

Favorit böcker: "Förr i tiden" var jag duktigare på att läsa, nu blir det mest lättläst, typ Nicole Richie's Sanningen om Diamanter. Annars gillar jag det mesta av irländska Maeve Binchy
Favorit tvprogram: Top Model, IDOL, mycket av det som går på MTV och sport..hehe..
Favorit jeans: Victoria Beckham for Rock & Republic, Sass & Bide, sen billighetsval är Gina Tricot och LEE tycker jag gör snygga jeans.

Favorit sporter: Backhoppning, om någon nu lyckats missa det ;) Att utöva själv dock Volleyboll och Jet-Ski
Favorit man. skådespelare: Ehh..ärligt vet jag inte om jag har någon direkt.. Gillade Heath Ledger, annars gillar jag oftast Hugh Grant.
Fav. kvinnlig skådespelerska: Much easier Nicole Kidman & Julia Roberts.
Favorit sommartrend: strand-/sommar klänningar :)

Favorit parfym: Gucci Envy Me & Armani Code.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: