Friday, March 28, 2008

jävla bajs

Igår fanns det inte ett skit på tv förrän kl. 23NCSI började. Idag går allt man kan titta på samtidigt! Sing-a-long, Extra Extra, Let's Dance, House, Tjenare Kungen, Law & Order, Cribs. Let' s Dance finalen är iaf det jag ska se, det är jue ändå final och Mat-Tina måste vinna :D Fast gillar Richardsson också, fast jag kanske inte stavar hans namn rätt...hehe...

För ett år sedan var jag och Kaytan på den officiella tillställningen i Fulpmes för Schlieri och Kofi, i år har den har plats, ja just i nuläget *jävla skit*, och som ni förstår så hade jag väldigt gärna varit där, men nu är jag jue i Sverige, så inget att göra åt det. Synd... För ett år sen hände det verkligen saker där, important stuff om jag ska vara ärlig, saker som följde med hela året och som fortfarande även är med :)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Ja hade varit kul att va där.