Sunday, March 09, 2008

work work work...

Vad har jag gjort sedan backhoppningen slutade?
Jobbat jobbat jobbat... Mer exakt skrivit artiklar.
  • Spekulationer om Mika Kojonkoski's eventuella övergång till det tyska laget.
  • Schlieri's vinst i Oslo med uttalanden (som inte är lätta att få tag på direkt efter tävlingen med alltsom är på G)
  • Fortsatt att skriva ner intervjun med Mario.
Samt fått reda på att jag ska plocka ur JVM delarna ur intervjun och skriva en egen artikel om Mario däribland även hans skada, vilket innebär att jag ska ta kontakt med honom och få reda på hur det vidare ser ut i nuläget... haha.. Det är ganska ironiskt kul faktiskt då, jag och Mario efter sista kvällen, ja...haha..vi är inte i de bästa relationerna...haha... fast bättre än de var i början av kvällen dock ;)

Har just nu som ni ser tagit en paus. Skulle kanske få i mig någon mat, med tanke på att en chokladbit å 23g har slunkit ner. Fast vet inte om jag känner för det..hmm.. betyder jue laga mat...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

haha den intervjun mellan dig och Mario skulle jag gärna vilja höra..även det som sägs när recorden är avstängd ;).

Du är way modigare än mig när det gäller intervjuer helt klart. Hade ALDRIG ringt honom efter JVM och den kvällen.....

Vicky M said...

why not? två helt skilda saker :)