Friday, March 28, 2008

Väckt mitt i pepparkaks-bakandet

Ni anar inte vilken dröm jag hade, alla var typ med och det var helgalet. Bakade pepparkakor, varje speciell kaka till varje backhoppare...haha.. Umgicks en massa med Blondie, han var tussig, han är tussig förresten. Var på en strand med honom, en massa annat folk var också med (dock inte tillsammans med oss). Vet dock varför jag drömde om Blondie, tänkte mycket på honom och hans person igår efter att ha kommit över några bilder.

Väckt blev jag iaf av ett telefonsamtal just när jag skulle plocka ut pepparkakan ur ugnen till Jernej...haha... Somnade dock om, då mobilen ringde strax efter 9 på morgonen och lägga sig innan 3 gör inte att man går upp 9 frivilligt. Drömde mer sedan, men nu minns jag inget :/

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: