Thursday, January 09, 2014

Alkoholfritt vin, inget bra val

Igår efter att vi åt på Kin Long, så satte vi oss i baren på Scandic (fd Hilton) och tog några glas vin var... eller eftersom jag körde så blev det ett glas vin och det alkoholfritt! Första gången i mitt liv som jag drack alkoholfritt vin och det smakade någon äcklig druvjuice...inte speciellt gott och inget jag kommer beställ igen. Har dock hört att det ska finnas viner som är alkoholfria och smakar vin, detta gjorde det ej.  Loxton Cabernet Sauvignon var vinet. Rekommenderas EJ!

Vi var iaf kvar till stängning, tills de släckte ner baren. Så satte jag mig i bilen och körde hem. Ikväll uppdagades det för mgi att min camera var borta, bara att inse att det var för lite alkohol igår, då jag glömde den på restaurangen..haha.. 
 


xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: