Tuesday, January 07, 2014

Hälsoforum Hyllie

Så idag gick jag iväg och skrev in mig på Hälsoforum Hyllie (Orkestergången 1). Enda stället som inte gör problem med att, som i mitt fall, träna 1-2 månader. Visst allting finns inte där, men väldigt bra maskiner, bra löpband, fräsch lokal, gratis solarium, PowerPlate, kettlebells m.m. Och detta för endast 199kr/månaden. Perfekt för mig som aldrig är i Sverige mer än 1-2 månader åt gågen och där andra ställen typ vill ha 1500kr om man bara ska träna en månad!!! Öppet 05-24 varje dag. Dock utan bemanning förutom tisdagar & torsdagar (17-20).

Körde 5km på löpbandet, lite hantlar för armarna och sedan en stund på PowerPlaten. Sen kom jag hem och gjorde 3km rundan med Trewor och min pappa. Mina ben och rumpa kommer kännas imorgon...


xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: