Wednesday, February 19, 2014

I fell in Love with a Monkey

Monkey Forest, Ubud, Bali.


Hur underbara var inte dessa apor i apskogen i Ubud. Blev helt kär speciellt i en apa, som jag sträkte fram handen till och han gimme five:a mig (Linda har foton på sin iPhone). De är typ helt orädda, men våga inte ta på deras svansar, trodde en apa skulle äta upp mig när jag gjorde det...haha...

Vi satte oss ner för att ta foton brevid en apa, så hoppade den upp i knäet på mig, men gick bort efter typ 3 sekunder, så jag blev "ledsen". När jag tittar åt sidan så står den och kissar, så SNÄLL apa som inte gjorde det i mitt knä :D

En annan apa försökte sno Linda's väska..haha... efter att hon bråkat med den ett tag, så hoppade den upp på hennes huvud istället :D
 skönt att svalka sig i värmen
 apan som snällt nog inte kissade på mig :D
 give me the bag!
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: