Sunday, February 02, 2014

Movies

Såg några filmer på flyget. Inte superimpad av någon örligt talat. Diana - jag älskade Princess Di, som typ alla andra också. Filmen var dock ganska tråkig, och visade inte jättemycket som man inte visste, förutom att man fick frågetecken gällande hennes förhållande med Dodi. Naomi Watts känns dock som en riktigt kopia av Diana. Filmen har jue fått dålig kritik också.
During the last two years of her life, Princess Diana embarks on a final rite of passage: a secret love affair with Pakistani heart surgeon Hasnat Khan.

Sedan såg jag Rush, om Niki Lauda (som jag träffat via backhoppningen), denna film var intressant, men minimalt seg också, elelr seg är kanske fel ord, jag var besviken, hade förväntat mig mer av den. Chris Hemsworth har den ena huvudrollen. Den får killen som spelar Niki Lauda mig att tänka på Janne Ahonen.
The merciless 1970s rivalry between Formula One rivals James Hunt and Niki Lauda.

Tredje filmen jag såg vad What Maisie Knew med Julianne Moore och Alexander Skarsgård. Det var en söt film, men för mig saknade den lite av en handling eller röd tråd typ. En sorlig historia dock.
In New York City, a young girl is caught in the middle of her parents' bitter custody battle. 
 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: