Tuesday, April 29, 2008

Abstinens

Har skrivit bal-rapporten nu, men måste lägga in bilder också, detta har jag problem med just nu, men det kommer upp under kvällen *lovar*.

Har inte varit på gymmet sedan i torsdags natt, börjar faktiskt få abstinens. Fast jag är så pass dålig som jag är med min förkylning och hals idag, så fuderade jag efter att ha lämnat av Jossanflygplatsen om jag ändå inte skulle ta en tur till gymmet. Iaf göra lite mag- och ryggövningar?! Men min vuxna sida tog överhanden och sa NEJ. Måste jue vara tillräckligt fit imorgon för utgång. 1 maj på torsdag då alla är lediga, så mega-party på stan imorgon :)

Funderar även på om jag kanske är sjuk för att jag druckit för lite Red Bull? Inte druckit någon sedan i fredags, tror ni det kan ha med saken att göra?

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

haha ja men det har helt klart med Redbullen att göra;)Krya på dig!

Unknown said...

Klart det är Redbullen. Kul blogg by the way :)

Tasja said...

går mot strömmen det är inte Red bullen. Kom ihåg 2 250 steg = 1 red bull ;).

Din vuxna sida vann?! Wow kanske jag smittar av mig lite inflytande då för jag gör ju aldrig några dumma ovuxna saker....jag kommer bara på dom och du genomför dom :)

Puss!!

Vicky M said...

thnx Malino :P - - - - - - Tack et, welcome back ;) - - - - hahahahahaa Jossan, SÄKERT. Och dricker en red bull nu <3 LOOOOOOOOVEEEEEEE och det där me dina vuxna sidor kommenterar jag inte ens, fjortissidor kan jag dock ge exempel på ;P