Sunday, April 13, 2008

And the countdown can begin...13 days to go...


Hade personlig tränar tid idag. Christopher herer han, är friidrottare och het :D Hans flickvän bor i Wien, alltså inte här och vi hade jävligt kul...haha... Asskön kille. Vet inte hur jag lyckas, men alla mina konversationer med folk leder så småningom in på sex...hmm.. konstigt det där. Han försökte dock provocera mig med att säga att jag är jue lika dålig som killen, om jag hoppar i säng med han när jag vet att han har flickvän. Jag höll inte med...haha... Han gav upp och sa att han bara ville provocera mig lite :D

Men ja ett träningsprogram fick vi upp, ganska kul hur lika syn på saker vi hade, sen skratta vi lite åt folk som tränade (elakt jag vet, men vi kunde inte sluta). Sammanlagt 8 maskiner (3 ben, 2 rygg, 1 armar, 2 mage), sen 2 övningar på matta, följt av sit-ups serie, och därefter 25-35 minuter crossrunnern 125-135 hjärtslag/min. Kul kille det där :D

Ca 60 minuter stod jag dock på runnern, för jag kollade på MTV Made.

klockan 21 ska jag till gymmet igen för ett 60 minuters löppass. Ska bara få i mig lite lagad (dock kalorisnål) mat.

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Malin said...

haha kommer alltid in på sex,lite marc feeling där haha;P Duktig du har blivit med träningen roligt!

Vicky M said...

hahah du tänker jue bara på honom..hahah... :D

Malin said...

haha jafan varje dag hela tiden:)

Tasja said...

Sluta träna mer än mig ditt elände!! Jag hinner ju inte mer med heltidsjobb och 2 hästar. Fusk!! ;).

Men jag satsar långsiktigt SGP 2008 (inte Beach 2008 hahahaha)

Vicky M said...

:D stams är mal numero uno, därefter har vi beach 2008, därefter SGP 2008 :D