Thursday, April 24, 2008

Back to black

Man blir alltid lite nervös inför ett provjobb, mer nervös än första dagen på jobbet, för första dagen på jobbet, ja då har man jue redan sitt jobb, men ett provjobb, ja då ska man bevisa att man klarar av allt som förväntas av en. Jag är inte den nervösa typen, men klart att man är lite pirrig och hoppas att allting inte ska bli pannkaka. Är klädd i svart, topp till tå. Dock inte sminkat mig eller fixat håret än, ska köra iväg om ca 40 minuter. Börjar kl. 18, till ja ca 01-02 skulle jag gissa, inte säker dock, beror på hur mycket folk det är och hur länge de behöver mig, är jue bara en provdag.

Vad jag är mest orolig över är stora fatserveringar, jag menar har jue inte serverat på fat på över ett år!!! Men det ska nog gå bra :) Min allergichock börjar släppa, inte lika mycket prickig korv längre =D Kaytan tejpen kom idag *tack tack*. Lovar att ge er en update när jag kommer hem. Kanske hinner med ett inlägg till innan jag försvinner :P Ska fixa mig iordning nu!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: