Wednesday, April 23, 2008

Je suis en aspargue

Euro 2008-mötet varade i ca 1h, trodde det skulle vara längre, men var typ bara ett info-möte och så fick vi fylla i akkrediteringsansöknngar inför Euro2008. Glad, dock trött promenerade jag bort från hotellet. Tänkte först plugga på biblioteket innan min föreläsning börjar, men jag mår verkligen inte bra, något man t.e.x. ser på mina ögon. När jag kommer hem har jag ett missat samtal från en av tjejerna. Jag ringer upp "Du råkade glömma ditt pass". Jävligt smart va?! Är dock alldeles för seg just nu för att köra tillbaka och hämta det, gör det senare ikväll, innan mötet kl. 18. Skippar Uni, ska sova lite. Proppa mig full med piller och hoppas att allt går över inom de 3 närmsta dagarna. Därtill har jag lyckats sträcka mig i ljumsken =/ Jävligt obekvämt kan jag be att få tala om...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: