Saturday, April 26, 2008

Hair hair hair

Satt 4 timmar hos frisören, hon hette Andrea och var jättetrevlig. Jag blev sjukt nöjd med resultatet, jag hade jue lite annat i tankarna när jag kom dit, men vi diskuterade och kom fram till en bra lösning. Läste Cosmopolitan & ELLE under tiden toningar och masker verkade på håret, samt snackade med tjejen :) Jossan blev väl klar typ en timme innan mig, och även Emi kom och joina :)

Mina ögonbryn är mitt tempel som ingen får pilla på, så jag var stolt
när jag lät Andrea fixa lite..hehe.. En kille ville göra det, jag totalvägrade...haha.. Bad om ursäkt att det inte var något gentemot honom, men nej sorry.

Sen stack vi till Müller för sista inköpen inför kvällen och sedan för en sen lunch och mat för dagen på Krahvogel :) Sallad och blomkåls/ost-plättar med tomatsås
.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: