Monday, April 14, 2008

Stuff i näsan så går det bättre

Börjar känna mig lite krasslig faktiskt. Eller främst förkyld, men även allmänt trött, sover sjukt mycket, ja alltså inte under dagen, det har jag inte tid till, men när jag väl har lagt mig så tar det lång tid innan jag går upp. Imorgon måst jag dock upp kl. 10, har jue föreläsning kl. 11.45. Tror jag ska sova med "persiennerna" uppdragna, solljuset får jue en att piggna till och vilja vakna tidigare :) På radion hörde jag dock att det skulle regna imorgon *hope not*. Tror även att min hårda träning inte bara gör att jag är pigg och mår bra efteråt, utan det tar tyvärr också på krafterna...

Så nu ska jag borsta tänderna, ta några sprut Nezeril i näsan, samt en klunk Kan Yang och sova.
Hörs imorgon my darlings!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: