Friday, April 18, 2008

It's gonna hurt when it heals too

Är sjukt trött/seg. Gjorde mitt statistikprov..hmm.. gick nog bättre än jag trodde (hoppas iaf det, fast gjorde ett sjukt dumt fel på en formel, satte in ett multiplikationstecken istället för ett minus =/). Sedan mötte jag upp Emi och vi åkte till IKEA. Åt en lax & grönsaksröra med råris och saffran. Sedan vidare till H&M där jag var tvungen att inhandla en långärmad svart skjorta (måste ha när jag provjobbar på 5th Floor), ganska snygg faktiskt :) Även ett jättesött ljusgult halternecklinne fick följa med hem. Sen till Mediamarkt, skulle köpa en USB-kabel till min laserskrivare, som jag inte kunnat använda eftersom jag inte haft det, men nu ska det nämligen printas och printas. Tyvärr är det även så att dessa skripts måste pluggas in :/
.

Sen är jag lite orolig över en sak, en person. Vet inte riktigt vad han förväntar sig, men känns som det är mer än vad jag har i tankarna. Småsaker som gör att jag tror det, men många småsaker. Jag hoppas verkligen inte att det är så, för jag vill verkligen inte såra honom :( And I know it's gonna hurt when it heals too.. - Leona Lewis

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: