Tuesday, April 08, 2008

Beach 2008 here I come

På vägen hem sprang jag lite spontant (eller inte funderat ett par dagar nu, elelr längre, sen Blondinbella började skriva om att hon gymma :P) in på Happy Fitness, d.v.s. Österrike's ledande träningskedja. De hade ett stort plakat med ett erbjudande 25 dagar, 25€. Jag tänkte se om hur villkoren var, d.v.s. om man var tvungen att teckna något abonnemang eller om det fanns halvårs eller liknande. Jag var dock inte jättepositiv, oftast måste man binda upp sig på ett helt år och får endast göra en månads paus (i sträck) och jag menar, jag är jue iväg så mycket på backhoppning och dylikt att det är flera månaders pengar utkastade i sjön.




Blev dock sjukt glad när jag fick höra att jag kan pausa i hela 100dagar och hur jag vill (dock minst en vecka åt gången). 24.90€ i månaden, i detta ingår allt, personligrådgivning, fitness, träningarna, sauna, dampbad (heter det så??). 24h om dygnet är det öppet också och ligger 5 minuters gångväg från mig, annars finns det gratis parkering med Happy Fitness kort :D

Beach 2008, here I come, först ska jag dock rekord jobba (läs ramla ihop av utmattning) inför slutet av denna månaden =) Gisele har en body to die for!

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Det var jäkligt fina villkor. Här får man sköta sig själv eller gå på typ Friskis & Svettis och det är inte riktigt min stil. Så jag jobbar på själv jag. Fast inte inför beach 2008 mer SGP 2008 ;)

Vicky M said...

hehe :P alla jobb e bra :P

tessan* said...

Hon är underbart snygg, helt otroligt :0