Tuesday, April 15, 2008

Vi "körde på" Hafi

Igår begav jue jag och Emi oss till IKEA efter Uni med vår kära heta Marco Further (föreläsaren asså, han är 26, jag vet det är gammalt när det gäller mig, men så ni inte tror att vi tycker någon gammal gubbe är het). På föreläsningen satt vi längst fram..hrhr... Han sa något om att människor är objekt, då var jag inte sen med att svara , ja speciellt män :D Blev gansk akul, men sen gav han igen. Mot slutet fick jag frågor över hela föreläsningssalen "Har du pojkvän?" o.s.v. Jag ville svara "Det kan vi diskutera efter föreläsningen" men jag höll igen...haha.. Tillräckligt många tror redan att jag haft ihop det med honom innan...haha... Jag skakade mest på huvudet och skrattade åt vad han höll på med, vet dock inte om det hjälpte "vår" image... =P

Ja iaf, IKEA. På vägen ser vi en Ski Austria van, jag ber Emi kolla om vi vet vem det är som sitter bakom ratten, när jag kör om. HAFES!! Jag ville vinka till honom, så jag körde nästan in i en bil framför som bestämnde sig för att svänga..haha... Eller ja långt ifrån nästan :P

Sen när jag kom hem skrev jag till honom att vi sett han, för jag var inte säker på om han inte var i sin egna lilla värld och inte hade sett oss. Så på kvällen får jag svar tillbaka..hehe..
hab mir dacht dass du des warst, wie du gfahren bist!?! mir gehts ganz guat! is mal fein wenn man mal a ruhe hat von dem zirkus! hafes
tänkte väl att det var du, så som du körde!?! med mig är det helt bra! det är skönt nu när man har lite lugn och ro från cirkusen! hafes

Jag diggar den killen stenhårt, han e sååå ball =) Österrikarna's serviceman alltså, f.d. backhoppare :)

Som en liten fotnot JAG ÄR EN BRA BILFÖRARE! =)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

haha ja speciellt när du skrapade upp hela undersidan på bilen och den ramlade typ av på autobahn ;)

Vicky M said...

hahaha gjorde den jue inte..hahaha.. inte mitt felnatt där va något högt skit i vägen :D