Monday, April 14, 2008

Perfect values

Som sagt stormade ut ur hemmet, 10 minuter innan jag hade tid bokad hos sportmedicinen. Alla mina blodresultat, lungtester, ja hela Fit Check & Spiro testerna var mycket bra :) Något otränad dock..hehe...

Min s.k. omotivation höll i sig, tänkte först vara med på BBP (mage, ben, rumpa), men ställde mig på runnern iställlet då jag tänkte att jag inte skulle orka mig igenom passet...efter 30 sekunder ångrade jag mig dock och gick in till BBP:n. Riktigt tufft pass, svetten rann och benen skakade. Roligt var det dock, hade dock önskat mer inriktning på mage än det var. Finns dock ännu en BBP-klass på onsdag med annan instruktör, ska testa den med :) Tror dock hur som helst att jag kommer ha träningsvärk i låren imorgon ja :S Konditionen är det inget fel på, men märkte hur pass otränad jag är i de olika övningarna (har jue vatt medlem på SATS i Malmö innan) då man inte hade styrkan att orka hålla de speciellt länge innan man antingen ramlade ihop eller skakade sönder..hehe... men nu ska det bli ändring, tack vara Blondinbella :) Från hennes blogg som jag fick upp idéen att det var dags att börja träna igen :)

Efter BBP-passet ställde jag mig på runnern i 30 minuter, sen rollenstudion i ca 30 min innan jag duschade och la mig i solariet *så sköönt*. En Gartensalat på det hela och jag är redo för natten ;)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: