Wednesday, April 23, 2008

Good Morning Angels :)

Klockan ringde 10.00, jag var dock redan halvuppe :) Har en ganska fullspäckad dag idag faktiskt. Ska först på ett VIP-hostess möte inför Euro 2008 Austria Trend Hotel kl. 12, sen har jag allmänn psykologi föreläsning 15.00-18.30. Kl. 18 ska jag träffa killen från agenturen gällande fotografjobbenSegafredo Sky, alltså måste jag smita från föreläsningen.

Sedan har jag bestämt med Carina Happy Fitness kl. 19 (d.v.s. om hon inte avbokar, för hon inte orkar som vanligt..hehe..), gör inte mig något jag ska dit iaf. Kl. 20.30 är det Thai-boxning och det ska jag vara med på :)

Känner mig dock inte hundra idag heller, mandlarna är svullna och halsen inte super, men har som tur receptbelagd hostmedicin och Kan Jang hemma, så det blir att kura sig med det.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: