Wednesday, December 01, 2010

Lucka 1 - Adventskalendern 2010

1:a december och det är dags att sätta igång årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till klockan 23.oo kan man tävla om dagens pris. Klockan 23.00 utses en vinnare. Sedan är det dags för en ny lucka att öppnas. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin
Follow Vickys Blogg

Lucka nummer 1 är i sammarbete med RomantiskaPresenter.se
Ni kan vinna 52 Weeks of Romance.
52 Romaniska Veckor eller 52 weeks of romance är skraplotter med romantiska överaskningar, hälften för killen och hälften för tjejen. Turas om att skrapa en lott varannen vecka.

52 Romantiska Veckor innehåller skrapkort med överraskningar i en exklusiv svart satinpåse.

Texten är på Engelska och Franska.


För att vara med och tävla skriver ni en kommentar i kommentatorsfältet där ni beskriver vilken romantisk sak ni skulle vilja få av er respektive. Bloggar ni om luckan så får ni en extra lott i dragningen, men det är inget tvång.


Lycka Till!
Vinnaren utses klockan 23.00 och kommer hamna här
-> GRATTIS MALIN!

xoxo,
Vicky

17 comments:

Malin said...

Jag hade önskat att det var sommar och att min pojkvän fixat en romantisk picknick till oss :)

Cilla said...

Jag skulle vilja få en liten weekendtrip. En mysig övernattning på hotell i en stad jag inte besökt förr.

DAHLARNA -Viktoria said...

Jag skulle önska ett fint dukat bord, med levande ljus & genomtänkt med servetter, porslin etc. Sedan skulle vi äta & dricka gott ensamma, utan att torka barnmunnar & torka upp spilld mjölk... Kanske en hemlagad potatisgratäng, fläskfilé & en god & fräsch sallad & något bubblande gott i glasen.

dahlarna@hotmail.com

regndroppen@gmail.com said...

Hej! Jag hade önskat mig att min man skulle skriva ett brev till mig där han verkligen öppnade sig och skrev om sina känslor. I brevet kunde han skriva om hans favoritminnen från våran tid tillsammans och vad han minns bäst. Brevet kunde han sen läsa upp för mig när vi sitter på en vacker strand helt ensamma.

regndroppen@gmail.com

salam said...

Min flickvän är inte romantisk överhuvudtaget, det är jag som försöker hita på saker så min dröm är at hon är romantisk för en dag.
Om jag fick önska så skulle hon ta hos på en luftbalongsfärd med champagne. Uppe i luften skulle vi håla om varandra och kyssas.

peace7997_2@hotmail.com

Jenny said...

Det jag skulle vilja få är ingen sak, utan tid. Då vi båda har haft ganska mycket runtomkring oss den senaste tiden så skulle jag önska att vi kom till en ödslig fjällstuga med brasa. Vi skulle ligga framför brasan på en fäll och bara ha varandra i fokus. Ingen TV, dator eller andra saker som kan störa oss.

jenny_gustafsson87@hotmail.com

Olelsi/Nettan said...

Jag vill gärna vara med, här kommer länken:
http://olelsi.blogg.se/2010/december/lucka-1-oppen.html

Vad jag önskar:
Hela familjen på buspalatset och en god lunch tillsammans.
På kvällen en film och mys under täcket sen barnen somnat såklart (ler).
Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA said...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/52-weeks-of-romance-112-kl-23.html

info@annakarlsson.se

En egenkomponerad middag av min kära sambo, det vore superromantiskt då han inte så ofta lagar mat. Och så barnvakt för sonen så vi får kvällen hemma i lugn och ro :-)

care69 said...

Jag är med!
Jag skulle vilja ha en SPA-dag så att jag kan komma hem fräsch och utvilad till min älskling.

Har länkat här:
http://care69.blogspot.com/2010/12/1-dec-vinn-52-weeks-of-romance.html

Anonymous said...

Jag är med (:
Har tipsat: http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2010/december/52-weeks-of-romance.html
Det jag skulle önska mig av min kille var en romantisk och skön massage med mssageolja och sedan avsluta det med ett mysigt bubbelbad.
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Emma said...

Just nu när jag är 10 mil ifrån honom och det är över en månad tills jag får se honom igen så är allt jag vill att få hålla om honom. Men jag skulle vilja fixa lite ljus och fylla upp badkaret så vi bara kan krypa ner och mysa tillsammans. Det är vi nog bäst på. :)

Anonymous said...

Jag önskar att han skulle fixa en skattjakt! Ett brev på huvudkudden med den första ledtråden och sen skulle jag tvingas tänka till vad han menar med de olika gåtorna, kanske t.o.m köra längre sträckor för att komma till nästa ledtråd. Helst skulle skattjakten få pågå hela dagen och vara finurligt gjord och leda mig till olika platser som är bekanta för oss som par. Priset behöver inte vara så speciellt bara jakten varit spännande och genomtänkt :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

erika said...

Haha.. en ring kanske..
Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

liselotte said...

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/52-weeks-of-romance-1-dec.html Skulle vilja att min totalt oromantiske sambo kom hem med blommor, en flaska vin och något gott att äta till, det skulle bli helt perfekt. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

frida said...

Jag önskar att hans bil skulle fungera så han nu skulle kunna åka alla de 40-50 milen i hemlighet och helt plötsligt stå utanför min dörr :)

Vicky M said...

Inga fler tävlingsbidrag mottas, vinnaren dragen :) Grattis Malin!

marigold.devote.se said...

Hej gullis!
Jag har en tävling i bloggen där jag lottar ut en bloggsvar inbjudan.
Var gärna med om du vill :)

kom även ihåg att kika in på min bloppis, är lite julREA där nu ;) http://EnBloppis.devote.se

Puss&Kram