Saturday, November 03, 2012

Sportsmän firar också Halloween

Halloween firades egentligen i veckan, men här i Sverige firas det idag. Tror de flesta av er sett en massa olika bilder på kändisarna i Hollywood, men jag tänkte dela med mig av lite MMA/UFC fighters som också har klätt ut sig :) 

Personligen avstod jag idag att gå till Halloween-festen, känner inte för det riktigt. De senaste åren har det dock varit full rulle för min del.

Antonio "Bigfoot" Silva

Quentin "Rampage" Jackson "The dark dark knight" - skrev han på sin Twitter

Alistair Overeem

Seth Petruzelli

Ryan Bader
Ryan Bader, Aaron Simpson

Rashad Evans

Ramsey Nijem

Arianny Celeste

Team Alpha Male 3rd Urijah Faber, TJ Dillashaw, Joseph Benavidez
 
Arianny Celeste, Urijah Faber
Arianny Celeste

Kyle Kingsbury, Natasha Wicks

Jag blev lagom skrämd för i år när jag var på Halloween Horror Night Universal Studios.

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: