Thursday, November 01, 2012

Mina 5 mest läsa inlägg - V. 43-44

Jag tycker det är kul att se statistik, så tänkte köra med 5 mest läsa inläggen varje vecka.

11 okt 2012
Ja, skjut mig. Jag förstår inte varför man i Sverige tycker att det är så fel med hjälp (förutom när det såklart gäller socialbigrag och andra bidrag...).  Om det är något man ogillar att göra, eller behöver komma ifrån ett tag . . .

My Beautiful Friends28 okt 2012
Jag älskar mina snygga vänner.  För visst är Magda snygg? Hämtade upp henne och så körde vi in till city till vår citylägenhet. Drack några drinkar innan vi tog en taxi till Lulu Club . . .

16 sep 2011
Har innan visat er en sneak-peak på Castrol EDGE´s dokumentär om Cristiano Ronaldo. Nu har jag lyckats fixa så ni kan få se hela domumentären :) Its AMAZING! . . .

16 jan 2010
 Sex säljer, det vet vi alla, men hur och när blev kändisarna av med sina oskulder?
Listan efter ålder nedan: . . .

26 okt 2012
Jag fick en chock när jag såg kläderna som Maison Martin Margiela har gjort för H&M. Och jag tror även att H&M har tagit sig vatten över huvudet och att. . .

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: