Thursday, November 01, 2012

Vad säger din väska om dig?

Har faktiskt aldrig tänkt på det innan, men tydligen så säger väskan man väljer ganska mycket om en själv, enligt experterna iaf. De flesta av mina väskor är "runda". Förutom mina Gucci-väskor, så använder jag helst min Chloé Paddington. Juicy Couture väskan jag köpte i USA, använder jag också flitigt nu. Har väldigt få "kantiga" väskor, och de få jag har, använder jag väldigt sällan, men får jag en Hermès Birkin så kommer jag använda den hela tiden, så det så..hehe...

Hårda Kanter:
Armgodis med strikta linjer och hårda kanter signerar makt eftersom de påminner folk om portförljer. Du är en tjej som kan stå på dig!

Mjuka Former:
Säckigare accessoarer skvallrar om en mer avslappnad attityd. Du ses som en öppensinnad och hjärtlig person.

Ja, ingen kan direkt kalla mig uptight, men om jag vi "imponera" på någon. dvs intervju elelr liknande så väljer jag faktiskt mina "kantiga" väskor, såhär när jag tänker efter.

Vilken väsktyp är du?

 xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: